Veelgestelde vragen (F.A.Q)

Openingsuren

Klik hier als je de openingsuren van onze winkel in Mechelen wil raadplegen.

Contacteer ons

Klik hier als je voor een overzicht hoe je ons kan bereiken.

Verzendingen

Klik hier als je informatie zoekt over de levertermijn en verzendkosten.

Mijn pakje is gisteren vertrokken maar op de track & trace van bpost staat nog "Je pakje wordt klaargemaakt door de afzender"
Je pakje is wel degelijk de vorige werkdag opgehaald door bpost. De status op de track & trace pagina van bpost wordt pas aangepast zodra het pakje verwerkt is in het sorteercentrum.

Mijn pakje staat op de track & trace van bpost als geleverd maar ik heb het niet ontvangen.

Dit kan verschillende redenen hebben. Je contacteert ons hier best voor per mail (info@snoepzoet.be) of per telefoon op het nummer 015 22 20 12.

Algemene vragen

Ik zoek een specifiek snoepje, kunnen jullie me helpen?
Tuurlijk! We beloven niets maar we willen je zeker helpen zoeken. Het is altijd makkelijk als je een foto hebt die je ons kan doormailen.

Kan ik de stickers op de snoepdoosjes laten personaliseren?
Vanaf 10 stuks personaliseren we de sticker met je bedrijfslogo of eigen tekst. Er zijn wel enkele beperkingen, hiervoor contacteer je ons best.

Online betalen, hoe werkt dat?
We bieden verschillende betaalmethodes aan zoals bijvoorbeeld bancontact, iDeal, kredietkaart. Je krijgt een overzicht van de mogelijkheden tijdens het afrekenen.