Veelgestelde vragen (F.A.Q)

Heb je een vraag voor ons? Op deze pagina kan je al een antwoord vinden op de meest gestelde vragen die we krijgen. Vind je het antwoord op je vraag hier niet tussen? Stuur ons een mailtje (info@snoepzoet.be) of bel ons even op het nummer 052 55 51 14 en we helpen je graag verder.

Verzendingen

Klik hier als je informatie zoekt over de levertermijn en verzendkosten.

Mijn pakje is gisteren vertrokken maar op de track & trace van bpost staat nog "Je pakje wordt klaargemaakt door de afzender"
Je pakje is wel degelijk de vorige werkdag opgehaald door bpost. De status op de track & trace pagina van bpost wordt pas aangepast zodra het pakje verwerkt is in het sorteercentrum. Het zal jammer genoeg vertraging hebben opgelopen.

Op de Track & Trace pagina van bpost staat mijn adres niet volledig, de straatnaam ontbreekt.
Klopt, op de website van bpost wordt het adres nooit volledig weergegeven. Dit is omwille van privacy. We zijn verplicht om een straatnaam in te geven dus het staat wel correct op het label van bpost.

Mijn pakje staat op de track & trace van bpost als geleverd maar ik heb het niet ontvangen.
Dit kan verschillende redenen hebben. Je contacteert ons hier best voor per mail (info@snoepzoet.be) of per telefoon op het nummer 052 55 51 14.

Algemene vragen

Ik zoek een specifiek snoepje, kunnen jullie me helpen?
Tuurlijk! We beloven niets maar we willen je zeker helpen zoeken. Het is altijd makkelijk als je een foto hebt die je ons kan doormailen.

Zijn snoepjes ook per kleur verkrijgbaar?
Sommige snoepjes die in een kleurenmix zijn kan je ook apart per kleur bestellen. Dragibussen zijn bijvoorbeeld in enkele aparte kleuren te verkrijgen.

Kan ik de stickers op de snoepdoosjes laten personaliseren?
Vanaf 10 stuks personaliseren we de sticker met je bedrijfslogo of eigen tekst. Er zijn wel enkele beperkingen, hiervoor contacteer je ons best.

Online betalen, hoe werkt dat?
We bieden verschillende betaalmethodes aan (Bancontact, iDeal, Visa, Mastercard, American Express, PayPal en overschrijving).
Als je kiest voor overschrijving word je pakje pas verzonden zodra we het bedrag ontvangen hebben op onze rekening. Afhankelijk van je bank kan dit tot 3 werkdagen duren.