Door de drukte bij bpost is het mogelijk dat pakjes iets later toekomen. Bedankt voor je begrip!

Verzendkosten

Thuisbezorging in België op werkdagen: €3.99
Bestel je voor minstens €35 dan versturen we je pakje gratis binnen België

Thuisbezorging in Nederland op werkdagen: €6
Bestel je voor minstens €45 dan versturen we je pakje gratis naar Nederland

Wanneer worden de pakjes bezorgd en door wie?

We versturen je pakje met bpost. Je pakje komt meestal de werkdag na verzending toe.

De onderstaande levertermijn is indicatief. Als er intern bij bpost vertragingen zijn hebben we hier jammer genoeg geen invloed op.

Besteldag, besteld en betaald (*) voor 16u30 Levering
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Maandag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

Als we niet voldoende voorraad hebben contacteren we je zo snel mogelijk. Als je een telefoonnummer hebt ingegeven proberen we je te bellen. Als we je niet kunnen bereiken sturen we een mailtje.

De postbodes zullen je pakje aanbieden tussen 8 en 16u. We kunnen zelf geen voorkeuren doorgeven.

(*) als je kiest om je bestelling te betalen per overschrijving dan versturen we het pakje zodra we het bedrag hebben ontvangen op onze rekening. Afhankelijk van de bank waar je klant bent kan dit tot 3 werkdagen duren.

Adresgegevens

Om je pakje te kunnen leveren hebben we een correct adres nodig. Dit bestaat uit:

  • Naam van de ontvanger
  • Bedrijfsnaam (optioneel)
  • Straatnaam + huisnummer (+ busnummer, indien van toepassing)
  • Postcode + gemeente
  • Land

We kunnen onmogelijk elk adres controleren. Als we zelf een overduidelijke fout zien dan trachten we deze nog te verbeteren. Je hebt hier wel zelf de verantwoordelijk voor.
Als we een pakje verzonden hebben met een fout adres zal het pakje retour komen. Het pakje kan nadien opnieuw verzonden worden mist opnieuw betaling van de verzendkosten (ook als je pakje de eerste keer een gratis verzending had).

Levering in bedrijven en ziekenhuizen

Bpost breng het pakje tot aan de voordeur. Voor bedrijven en ziekenhuizen is dit meestal aan de receptie. Zodra het pakje daar is afgegeven is het pakje geleverd. De postbodes gaan niet tot aan het kantoor of de kamer waar de ontvanger aanwezig is.

Deze instellingen hebben meestal zelf intern een procedure voor pakjes waar wij geen zicht op hebben.

Pakje beschadigd of verloren

Dat is zeer jammer.. Wij doen ons uiterste best om een pakje zo goed mogelijk te verpakken zodat het bestand is tegen de sorteermachine en de wagentjes van bpost. Uitzonderlijk komt het voor dat een pakje beschadigd toekomt. Is dit het geval? Bezorg ons enkele foto's van de verzenddoos en/of inhoud zodat we dit kunnen aankaarten bij bpost. Indien noodzakelijk versturen we een nieuw pakket.

Pakje verloren? Héél soms kan dit gebeuren.. Contacteer ons en we vragen dit na bij bpost. Hou er rekening mee dat dit zeker enkele werkdagen in beslag zal nemen voor we hierop reactie zullen ontvangen van onze contactpersoon bij bpost.

Track & Trace

Elk pakje dat we versturen heeft een unieke barcode van bpost. Hiermee kan je de status van het pakje opvolgen via de website https://track.bpost.be.

Zodra we je pakje hebben klaargemaakt sturen we je automatisch een email met daarin de barcode van bpost.

De status van je verzending wordt pas aangepast zodra het pakje gesorteerd is in het sorteercentrum van bpost. Hierdoor is het mogelijk dat de status blijft hangen op “Je pakje wordt klaargemaakt door de afzender”. Als je van ons een mail hebt ontvangen dat je pakje klaarstaat om te vertrekken, dan is dat ook zo!

 

Heb je hierover nog vragen of opmerkingen? Stuur een mailtje naar info@snoepzoet.be en dan helpen we je graag verder.