Door drukte kan de bezorging van je bestelling iets langer duren.
Bpost heeft beslist om tijdelijk een klein percentage van de pakjes niet meer aan huis te leveren maar rechtstreeks in een postkantoor. Dit is een beslissing van bpost en buiten onze wil, wij hebben hier geen invloed op.
Meer informatie kan je nalezen op de website van bpost

Verzendkosten

Levering (*) op werkdagen in België: €4.95
Bestel je voor minstens €50? Dan versturen we je pakket gratis.

Levering op werkdagen in Nederland: €7.00
Bestel je voor minstens €65? Dan versturen we je pakket gratis.

(*) Als het door jou ingegeven leveradres geregistreerd staat bij bpost dan krijgen de ingestelde levervoorkeuren voorrang.
Wij hebben hierop geen invloed.
Meer informatie kan je vinden op de website van bpost: https://www.bpost.be/site/nl/ontvangen/pakjes-ontvangen/mijnvoorkeuren

Verzendkosten worden berekend per adres/levering.

Levertermijnen

  • Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te overhandigen aan bpost. (maandag tot vrijdag)
  • Je ontvangt een email zodra wij je bestelling hebben ingepakt met de track & trace code van bpost.
  • Meestal komt een pakket de werkdag (maandag - vrijdag) na verzending toe maar dit is geen garantie (binnen België).
  • Het is niet mogelijk om zelf een leverdatum te kiezen.
  • Op zaterdag, zondag en feestdagen zijn er geen leveringen.

Niet thuis?

De postbode van bpost zal één keer langskomen met je pakket. Als je niet thuis bent zal de postbode een briefje achterlaten in de brievenbus. Hiermee kan je het pakket ophalen in het postkantoor of postpunt in de buurt.

Terug naar afzender

Zorg ervoor dat het adres dat je ons doorgeeft volledig en correct is en vermijd extra retour- en verzendkosten.

- Onjuist / onvolledig adres
- Bestemmeling verhuisd
- Levering geweigerd
- Pakket niet op tijd opgehaald in het postkantoor/postpunt of pakjesautomaat

Bpost rekent ons bijkomende kosten aan als een pakket "Terug naar afzender" komt. Deze kost (€2.75) wordt doorgerekend aan de klant. Het pakket kan nadien opnieuw verzonden worden mits betaling van de verzendkosten en retourkosten. Ook als het pakket de eerste keer gratis verzonden werd.

Pakket beschadigd of verloren

Hiervoor zullen wij een dossier opstarten bij bpost. Daarvoor hebben wij foto's nodig van je toegekomen pakket. Zonder deze foto's kunnen wij geen dossier opstarten.

- Foto van de beschadigde inhoud
- Foto van de verzenddoos waarop het bpost verzendlabel duidelijk (!) leesbaar is.

Is de status van bpost "Afgeleverd aan huis" maar hebt u niets ontvangen?
Stuur ons een mail met uw bestelnummer en telefoonnummer en dan contacteren wij u voor een oplossing.

Hou er rekening mee dat wij afhankelijk zijn van de snelheid waarop bpost het dossier van verlies of schade zal verwerken.

Heb je nog vragen?

Stuur ons een mailtje (info@snoepzoet.be) of bel ons op het nummer 015222012 (maandag - vrijdag 10u - 17u)