Verzendingen
Verzendkosten
Levering op werkdagen in België: €5.95
Bestel je voor minstens €60? Dan versturen we je pakket gratis *.
Levertermijn (indicatief): 1-2 werkdagen na verzending.
Levering op werkdagen in Nederland: €7.95
Bestel je voor minstens €80? Dan versturen we je pakket gratis *.
Levertermijn (indicatief): 2-5 werkdagen na verzending.
Voor andere EU landen (FR, DE, LU, ...) reken je ongeveer 3-7 werkdagen.
* Verzendkosten worden berekend per adres/levering.
* Per leveradres plaats je een afzonderlijke bestelling.
Levertermijnen
- Bestel je op werkdagen voor 14u?
Dan versturen we je pakket dezelfde werkdag. (maandag-vrijdag). - Je ontvangt een email zodra wij je bestelling hebben ingepakt met de track & trace code van bpost.
- Bpost zal het pakje (meestal) vanaf de eerst volgende werkdag na verzending aanbieden binnen België. Dit is indicatief, vertraging bij een koerier is altijd mogelijk en buiten onze invloed.
- Het is niet mogelijk om zelf een leverdatum te kiezen.
- Op zaterdag, zondag en feestdagen zijn er geen leveringen.
- Bpost voorziet de levering doorgaans tussen 8u en 17u00.
- Bestelling die je plaatst vrijdag na 14u of op zaterdag en zondag versturen we op maandag.
Niet thuis?
De postbode van bpost zal één keer langskomen met je pakket. Als je niet thuis bent zal de postbode een briefje achterlaten in de brievenbus. Hiermee kan je het pakket ophalen in het postkantoor of postpunt in de buurt.
Terug naar afzender
Zorg ervoor dat het adres dat je ons doorgeeft volledig en correct is en vermijd extra retour- en verzendkosten.
- Onjuist / onvolledig adres
- Bestemmeling verhuisd
- Levering geweigerd
- Pakket niet op tijd opgehaald in het postkantoor/postpunt of pakjesautomaat
Bpost rekent ons bijkomende kosten aan als een pakket "Terug naar afzender" komt. Deze kost (€3.00) wordt doorgerekend aan de klant. Het pakket kan nadien opnieuw verzonden worden mits betaling van de verzendkosten en retourkosten. Ook als het pakket de eerste keer gratis verzonden werd.
Pakket beschadigd of verloren
Hiervoor zullen wij een dossier opstarten bij bpost. Daarvoor hebben wij foto's nodig.
- Foto van de beschadigde inhoud.
- Foto van de verzenddoos waarop het bpost verzendlabel duidelijk (!) leesbaar is.
Zonder deze foto's kunnen wij geen dossier opstarten.
Is de status van bpost "Afgeleverd aan huis" maar hebt u niets ontvangen?
Stuur ons een mail met uw bestelnummer en telefoonnummer en dan contacteren wij u voor een oplossing.
Hou er rekening mee dat wij afhankelijk zijn van de snelheid waarop bpost het dossier van verlies of schade zal verwerken.
Leveringen in ziekenhuizen
Bpost levert het pakket niet tot op de kamer maar zal het afgeven aan de receptie of het magazijn van het ziekenhuis. Dit is afhankelijk van gemaakte afspraken tussen bpost en het ziekenhuis. Hier hebben wij als afzender geen zicht op. Zodra het pakket afgeleverd is stopt de tracking en zal het verder intern in het ziekenhuis verdeeld worden. Voor meer informatie contacteer je het ziekenhuis zelf. Vermeld de naam van de patiënt en het kamer-nummer om de interne bedeling makkelijker te maken.
Heb je nog vragen?
Stuur ons een mailtje (info@snoepzoet.be) of bel ons op het nummer 015222012 (maandag - vrijdag 10u - 17u)