Verzendkosten

Levering op werkdagen in België: €4.95
Bestel je voor minstens €50? Dan versturen we je pakket gratis *.

Levering op werkdagen in Nederland: €7.00
Bestel je voor minstens €65? Dan versturen we je pakket gratis *.

* Verzendkosten worden berekend per adres/levering.
* Per leveradres plaats je een afzonderlijke bestelling.

Als het door jou ingegeven leveradres geregistreerd staat bij bpost dan krijgen de ingestelde levervoorkeuren voorrang. Wij hebben hierop geen invloed. Meer informatie kan je vinden op de website van bpost: https://www.bpost.be/nl/pakje-ontvangen.

Levertermijnen

  • Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te overhandigen aan bpost. (maandag tot vrijdag).
  • Plaats je op werkdagen voor 14u30 een bestelling? Doorgaans kunnen wij deze nog dezelfde werkdag versturen. Dit is een indicatie en geen garantie.
  • Je ontvangt een email zodra wij je bestelling hebben ingepakt met de track & trace code van bpost.
  • Meestal komt een pakket de werkdag (maandag - vrijdag) na verzending toe maar dit is geen garantie (binnen België).
  • Het is niet mogelijk om zelf een leverdatum te kiezen.
  • Op zaterdag, zondag en feestdagen zijn er geen leveringen.

Niet thuis?

De postbode van bpost zal één keer langskomen met je pakket. Als je niet thuis bent zal de postbode een briefje achterlaten in de brievenbus. Hiermee kan je het pakket ophalen in het postkantoor of postpunt in de buurt.

Terug naar afzender

Zorg ervoor dat het adres dat je ons doorgeeft volledig en correct is en vermijd extra retour- en verzendkosten.

- Onjuist / onvolledig adres
- Bestemmeling verhuisd
- Levering geweigerd
- Pakket niet op tijd opgehaald in het postkantoor/postpunt of pakjesautomaat

Bpost rekent ons bijkomende kosten aan als een pakket "Terug naar afzender" komt. Deze kost (€2.75) wordt doorgerekend aan de klant. Het pakket kan nadien opnieuw verzonden worden mits betaling van de verzendkosten en retourkosten. Ook als het pakket de eerste keer gratis verzonden werd.

Pakket beschadigd of verloren

Hiervoor zullen wij een dossier opstarten bij bpost. Daarvoor hebben wij foto's nodig van je toegekomen pakket. Zonder deze foto's kunnen wij geen dossier opstarten.

- Foto van de beschadigde inhoud
- Foto van de verzenddoos waarop het bpost verzendlabel duidelijk (!) leesbaar is.

Is de status van bpost "Afgeleverd aan huis" maar hebt u niets ontvangen?
Stuur ons een mail met uw bestelnummer en telefoonnummer en dan contacteren wij u voor een oplossing.

Hou er rekening mee dat wij afhankelijk zijn van de snelheid waarop bpost het dossier van verlies of schade zal verwerken.

Leveringen in ziekenhuizen

Bpost levert het pakket niet tot op de kamer maar zal het afgeven aan de receptie of het magazijn van het ziekenhuis. Dit is afhankelijk van gemaakte afspraken tussen bpost en het ziekenhuis. Hier hebben wij als afzender geen zicht op. Zodra het pakket afgeleverd is stopt de tracking en zal het verder intern in het ziekenhuis verdeeld worden. Voor meer informatie contacteer je het ziekenhuis zelf. Vermeld de naam van de patiënt en het kamer-nummer om de interne bedeling makkelijker te maken.

Heb je nog vragen?

Stuur ons een mailtje (info@snoepzoet.be) of bel ons op het nummer 015222012 (maandag - vrijdag 10u - 17u)